nuffnang

Monday 3 November 2014

Omega buat isteri gemuk jadi slim



Haaaa.. Mana-mana suami yang hendak isterinya yang gemuk jadi slim, boleh cuba omega ni yer. Omega ni adalah bekalan Nisah setiap bulan. Kalau habis aje mesti restock punya. Jangan tak tahu, berat sekarang lebih ringan daripada sebelum kahwin. Wooow.. Macam tidak percaya kan. Sebab itu Nisah suka sangat dengan Omega ini. Sempena bulan Omega ini, nisah hendak kongsikan mengapa Omega sesuai untuk orang yang hendak kurus.

Anda boleh baca di entri saya sebelum ini berkaitan Omega Guard dan perbezaan antara Omega Guard dengan produk lain.
Berbalik kepada tajuk Nisah, bagaimana Omega boleh buat anda yang gemuk jadi kurus? Mesti anda hendak tahu kan. Omega Guard ini mampu mengurangkan selera makan, membakar lemak dan mengawal kolesterol.  Kandungan asid lemak Omega 3 dalam Omega Guard dapat meningkatkan aliran darah ke otot semasa bersenam dan mampu membakar lemak. Bila anda ambil Omega berserta anda bersenam, pembakaran lemak lebih berganda dan anda mampu kurus.



Macam mana pulak Omega mampu mengurangkan Selera makan anda? 

Omega Guard mampu meninggikan hormon Leptin dalam badan kita. Bila horman leptin tinggi, keinginan anda untuk makan menjadi kurang. Jadi anda akan rasa tidak lapar dan anda akan minum air sahaja jika terasa haus. Dengan Omega anda sudah dapat mengawal selera makan anda.



Anda boleh lihat graf Leptin di atas. Bila Hormon leptin rendah. Anda akan sentiasa berasa lapar dan menyebabkan anda makan melebihi kalori yang diperlukan setiap hari. Ini membolehkan berat badan anda meningkat.

Selain itu hormon leptin juga boleh menurun jika anda kurang tidur. Jadi siapa yang hendah kurus tu, selain amalkan omega Guard, pastikan anda cukup waktu tidur.
Kelebihan lain yang anda akan dapat apabila mengamalkan Omega Guard selain untuk kurus ialah dapat menguatkan memori. Omega Guard juga dapat mengawal kolesterol yang boleh meningkatkan kolesterol baik yang diperlukan oleh jantung anda.  Best kan, pelbagai kelebihan lain yang anda perolehi daripada Omega Guard ni.

Jom dapatkan sekarang Omega Guard dengan harga mampu milik.


Anda mungkin berminat membaca:



UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN BOLEH HUBUNGI:
 W.NORHANISAH W.IBRAHIM (SID :1099244)
 CALL/SMS/ WHATSPP: 0137598069( NISAH) 
FB PAGE: Jom Sihat dan Bertenaga 
FB: Hanisah Ibrahim

10 comments:

  1. Replies
    1. ambik secara konsisten dapat kekalkan berat badan dan inch loss bahagian tertentu pada badan

      Delete
  2. Tenkiu nisah!sharing yg dinant2 oleh wanita yg tgh cari solusi utk kurus!omega terbaikkkk!

    ReplyDelete
  3. amboi mak tajuk gempak! apa lagi, amalkan apa yang nisah bagitau ni pasti suami tersenyum sepanjang hari:)

    ReplyDelete
  4. macam best je..nk kna mkan omega gak ni wlaupun tak smpai tahap kegemukan lgi..tp nk cpai thap berat yg diingini..huhu

    Teknik Perahan Susu Ibu

    ReplyDelete
  5. Tapi kesian ada yang tak nak usaha turunkan berat...nanti suami cari lain baru terkial kan...baik amalkan jadi slim dari sekarang

    PENYAKIT GOUT

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen anda..Terima kasih =)