nuffnang

Saturday 1 November 2014

Omega Guard Shaklee




 

Alhamdulillah, bulan ini Shaklee buat dua promosi yang berjalan serentak. Shaklee menawarkan promosi Omega Guard beli 6 botol dapat percuma 1 botol atau beli 2 botol Omega Guard dapat 5% diskaun. Murah kan.  Kalau anda nak beli 1 botol sahaja pun boleh tapi tidak dapat harga diskaun la. Rugi la macam tu. Rasanya bukan semua yang tahu apa Omega Guard tu.



Apa itu Omega Guard


Omega Guard ialah Minyak Ikan paling tulen tau. Ia bukan dari hati minyak ikan tetapi minyak ikan yang terhasil dari ikan laut air dalam sejuk di perairan Jepun. Sebab tu anda kena pastikan minyak ikan yang anda ambik dari minyak ikan atau hati minyak ikan. Hati Minyak ikan lebih murah tau.



Kelebihan Omega Guard berbanding produk lain ialah Omega Guard 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Selain itu. Omega Guard merupakan minyak ikan yang paling tulen berbanding produk lain di pasaran kerana melalui 3 peringkat penapisan yang boleh menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenic, cadmium dan dioksin. Sesetengah pengusaha menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi yang boleh memusnahkan nutrient dan tidak menapis bahan berbahaya untuk kesihatan.
 

 Omega Guard mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omea 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Boleh baca di sini fungsi DHA untuk kanak-kanak.



Apa Fungsi Omega Guard



  • Mencegah penyakit saluran darah dan strok
  • Membantu tumbesaran & perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori
  • Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru.
  • Menentang kanser.
  • Memelihara fungsi-fungsi sendi( arthritis)
  • Mencegah Insomnia dan membantu mengurangkan tekanan
Jika anda berminat, boleh  hubungi saya yer.


UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN BOLEH HUBUNGI:
W.NORHANISAH W.IBRAHIM (SID :1099244)
 CALL/SMS/ WHATSPP: 0137598069( NISAH)
FB PAGE: Jom Sihat dan Bertenaga
 FB: Hanisah Ibrahim

3 comments:

  1. Promosi yang sangat berbaloi baloi untuk anda..dapatkan harga istomewa Omega Guard untuk anda...jangan lewatkan kesempatan ini ye..

    ReplyDelete
  2. promosi sangat berbaloi2, jom dapatkan segera :) http://cahayaummurizqi.blogspot.com/2014/11/promosi-omege-guard-shaklee.html

    ReplyDelete
  3. Semua orang tengah tunggu promosi omega ni. memang terbaiklah shaklee...

    Mengapa Perlu Memilih Omega Guard Shaklee??

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen anda..Terima kasih =)