nuffnang

Sunday 9 November 2014

Jatuh Cinta dengan Shaklee



Jatuh Cinta dengan Shaklee? Woww... Melampau kan. Sampai kan kemaruk begitu skali dengan Shaklee. Bercintan- cintun gitu.  Biar la apa orang lain hendak kata, hendak kutuk Shaklee tapi saya tetap dengan Shaklee. Ada yang kata sebab makan ubat Shaklee la ni saya dapat cyst, saya dapat kanser atau apa-apa penyakit lain. 

Hanya orang yang sudah kenal sahaja produk Shaklee ini akan jatuh cinta dan tak nak lagi cari supplement lain di farmasi. Mari Nisah cerita macam mana Nisah boleh jatuh cinta dengan Shaklee ini. 
  
Sebelum ini, Nisah tidak pernah kenal pun produk Shaklee ini. Punya la kan, Nisah memang tidak pernah ambil Supplement untuk tubuh badan ni. Bila sudah mengandung dan bersalin, baru la Nisah tahu kelebihan ambil Supplement ini. Nisah kenal Shaklee ketika ingin menyusukan anak.


Nisah ambil set bajet je pun untuk set menyusu iaitu ESP dan alfalfa. Nisah ambik juga omega guard dan lechitin untuk kuruskan badan. Almaklum la, bila dah bersalin, saiz baju dalam almari dah makin kecil..hehe.

Bila dah masuk 3 bulan menyusu Aisyah, terasa susu dh makin kurang. Itu lah sebab utama nk cuba produk Shaklee nih.. Alhamdulillah dengan izin Allah, susu makin bertambah.. aisyah pun cepat kenyang bila menyusu.. Bila rase sendiri keberkesanan produk Shaklee ni.terus nisah masuk jd ahli sebab mase beli hari tu, x dapat harga ahli..Hehe.

Setiap bulan Nisah akan cuba produk Shaklee.. Jom dapatkan produk SHAKLEE ini. SELAMAT dan BERKESAN.





UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN BOLEH HUBUNGI: W.NORHANISAH W.IBRAHIM (SID :1099244) 
CALL/SMS/ WHATSPP: 0137598069( NISAH)
 FB PAGE: Jom Sihat dan Bertenaga 
FB: Hanisah Ibrahim

1 comment:

  1. saya pun masuk ahli slpas try.. mmg bagus.. sy try slimming set.. mmg berkesan..
    My Recent Post : CARA RAWAT JERAWAT BATU DARI LUAR DAN DALAM

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen anda..Terima kasih =)