nuffnang

Sunday 16 November 2014

Kelebihan jadi ahli Shaklee


 

Mesti ramai yang tertanya- tanya kan apa kelebihan yang Shaklee bagi kalau kita jadi ahli? Untung ke jadi ahli Shaklee ini? Mari Nisah hendak cerita sikit apa kelebihan yang shaklee bagi kat ahli-ahli nya.. Orang yang tidak jadi ahli tak dapat tau walaupun anda pengguna tegar Shaklee.

Pertama sekali sudah tentu la anda dapat harga ahli. Beza antara harga ahli dengan harga pasaran hampir 15-20 % tau. Jika anda pengguna tegar shaklee, baik anda daftar sebagai ahli. Saya pernah kongsikan cara menjadi ahli Shaklee percuma. Boleh baca yer..

"Alaa.. Stakat dapat harga ahli je pun.  Kawan saya pun jual harga ahli Juga. Saya tidak jadi ahli pun boleh beli dengan harga ahli".

Mungkin ada yang beranggapan begitu, tetapi jangan anda tidak tahu, Shaklee menawarkan pelbagai keuntungan yang lain lagi tau. 

Apa yang Shaklee tawarkan?

Shaklee ada menawarkan 3C. Apa pulak la 3C itu? 3C ialah
CASH, CAR dan CONVENTION
Faedah jadi ahli shaklee


CASH PROGRAM

Bila dengar perkataan Cash, sudah tentu anda dapat membayangkan duit yang akan di terima kan. Bila anda sudah jadi ahli Shaklee, anda layak dapat sehingga 21% daripada hasil jualan, bonus kepimpinan sehingga 6 level dan Coordinator Incentive sehingga 1.5% Semuanya ini Shaklee bagi cash setiap bulan berdasarkan jualan kita.

Yang penting anda dapat duit bonus lain yang Shaklee akan bagi pada anda jika anda dapat membuat jualan Produk Shaklee. Nampak kan, bukan stakat untung runcit je Shaklee bagi, anda dapat bonus lain pulak.

CAR PROGRAM

Wooww.. Shaklee bagi kereta ke? Dalam bisnes Shaklee, Shaklee menawarkan car bonus dalam bentuk Cash. Anda boleh buat apa saja duit car bonus tu. Anda hendak beli  kereta atau untuk simpan, terpulang pada anda.

CONVENTION

Convention ini pula anda layak untuk dapat trip dalam negeri atau luar negeri secara FREE. 

Anda boleh pilih untuk Trip dalam negeri atau Trip luar negeri / umrah jika point yang dikumpul melayakkan anda mendapat free trip. Bukan setakat anda je yang dapat free trip. Jika point yang dikumpul banyak, anda layak bawa suami, anak-anak atau ibu bapa dengan percuma sahaja.

Bagi anda Yang ingin jadi ahli Shaklee boleh hubungi saya.Jadi ahli tak semestinya kena buat bisnes, kalau sekadar untuk makan sendiri dan share dengan saudara mara pun boleh, tak perlu maintain apa-apa point atau minimum purchase. Kalau nak bisnes pula, insya Allah saya akan cuba sedaya upaya untuk bantu sebaik mungkin. Coaching offline dan online semuanya disediakan. Pendek kata korang takkan ditinggalkan terkontang-kanting.



UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN BOLEH HUBUNGI: W.NORHANISAH W.IBRAHIM (SID :1099244) 
CALL/SMS/ WHATSPP: 0137598069( NISAH)
COD: PASIR GUDANG, MASAI
 FB PAGE: Jom Sihat dan Bertenaga
 FB: Hanisah Ibrahim

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda..Terima kasih =)