nuffnang

Sunday 2 November 2014

BEZA OMEGA GUARD DENGAN PRODUK LAIN

 

Assalamualaikum semua. Semalam Nisah dah cerita kan serba sedikit Omega Guard. Hari ini Nisah hendak sambung bercerita perbezaan antara Omega Guard Shaklee dengan produk yang lain. Rasanya bila anda dah baca kelebihan Omega Guard berbanding produk lain, anda mesti tidak mahu dah produk lain tu.

Perbezaan Omega Guard berbanding Produk lain

sesuai untuk orang nak diet

Pertama sekali, Omega Guard adalah tergolong dalam golongan Omega 3. Terdapat pelbagai kelebihan Omega 3. Nanti Nisah akan kupas apa itu Omega 3. Apa yang membezakan Omega Guard dengan produk yang lain ialah Omega Guard ialah Minyak ikan yang paling  tulen bukan diperbuat daripada hati ikan. Ikan yang digunakan ialah ikan laut dalam. Terdapat pelbagai minyak ikan di jual di pasaran. Anda mungkin tidak tahu, ada sesetengah minyak ikan diperbuat daripada hati ikan. Oleh itu, produk itu tidak tulen dan mungkin dijual dengan harga yang murah berbanding Omega Guard.

Perbezaan yang kedua ialah Omega Guard melalui Penyulingan 3 peringkat yang mana, hasil minyak ikan yang tulen tanpa bercampur dengan bahan berbahaya. Apa pulak bahan berbahaya tu? Nisah bagi contoh yang mudah hendak difahami yer.. Contoh ada kapal Karam di laut dalam. Kapal karam ini ibarat syurga bagi ikan-ikan laut dalam. Ikan-ikan ini akan memakan alga dan lumut yang berada pada kapal dan pada masa yang sama ikan ini akan memakan plumbum, merkuri yang ada pada kapal karam tersebut. Jika ikan tersebut tidak melalui penyulingan 3 peringkat, ini yang dikatakan minyak ikan yang dihasilkan mempunyai bahan toksik berbahaya.  Daripada anda ambil minyak ikan yang tercemar yang boleh menyebabkan anda sakit, baik anda bertukar sekarang ke Omega Guard

Proses penyulingan 3 peringkat ini dapat menapis logam berat dan percemaran lain. Selain itu, boleh mencegah oksidasi dan trans-lemak. Bau dan rasa minyak ikan pun minima. Tak la anda rasa hanyir je bila makan minyak ikan.


Jadi anda tidak perlu ragu-ragu lagi hendak amalkan Omega Guard kerana ia nya selamat dan berkesan untuk tingkatkan kesihatan anda.  Jom dapatkan sekarang yer.


Anda mungkin berminat membaca:
UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN BOLEH HUBUNGI: 
W.NORHANISAH W.IBRAHIM (SID :1099244)
 CALL/SMS/ WHATSPP: 0137598069( NISAH) 
FB PAGE: Jom Sihat dan Bertenaga
FB: Hanisah Ibrahim

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda..Terima kasih =)