nuffnang

Friday 24 October 2014

Perbezaan ESP Shaklee dengan Produk lain


Promosi ESP masih berlangsung, hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi. Jangan lepaskan peluang anda. Nanti anda menyesal sebab ESP  berbeza dengan soya yang lain. Mari saya hendak cerita sikit apa yang menyebabkan ESP berbeza dengan soya yang lain.

Soya Shaklee iaitu produk ESP dicuci dengan menggunakan air untuk mengekalkan isoflavones, genistein dan deidzein yang kritikal bagi mengekalkan kebaikan keseluruhan soya. Kebanyakkan soya di pasaran dicuci dengan alkohol sebelum di proses. Ini boleh menyebabkan isoflavones termusnah.

Apa itu isoflavones?

Isoflavones ialah struktur kimia dan fungsinya yang menyerupai  dengan hormon estrogen wanita. Disebabkan menyamai estrogen wanita, isoflavones mampu mengimbangi estrogen dalam tubuh. Isoflavones mempunyai khasiat yang tersendiri yang boleh memperbaiki kualiti kesihatan terutamanya untuk wanita. Isoflavones penting dalam pencegahan kanser. 

Oleh itu anda tidak perlu lah risau untuk mengamalkan ESP kerana soya ESP mengandungi isoflavones yang boleh MENCEGAH KANSER. Soya ESP juga adalah soya Non GMO.



UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN BOLEH HUBUNGI: 
W.NORHANISAH W.IBRAHIM (SID :1099244)
 CALL/SMS/ WHATSPP: 0137598069( NISAH) 
 FB PAGE: Jom Sihat dan Bertenaga
 FB: Hanisah Ibrahim

1 comment:

  1. Wow....esp beli 6 percuma 1. ..jangan tertinggal promosi ini...dapatkan segera...banyak manfaat yang akan anda dapat....nak tahu boleh cari saya....hidup sihat ..hidup dengan shaklee....

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen anda..Terima kasih =)