nuffnang

Sunday 19 October 2014

PENGEDAR SHAKLEE BANDAR PASIR GUDANG.


Assalamualaikum  semua...

Saya  merupakan Pengedar Sah Shaklee di area Bandar Pasir Gudang, Bukit Dahlia, Kota Masai, Cendana,Masai dan Cahaya Masai. Jika anda  berada di sekitar kawasan ini, anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee secara C.O.D (Cash On Delivery). Barang akan dihantar terus kepada anda tanpa memerlukan kos pengeposan. Anda boleh menghubungi Nisah secara call, mesej, telegram, whatsapp, wechat dan juga melalui facebook.

W.NORHANISAH W.IBRAHIM (SID :1099244)

 CALL/SMS/ WHATSPP: 0137598069( NISAH) 

FB: Hanisah Ibrahim 

 Jika anda berada di kawasan lain, anda tidak perlu bersedih kerana saya juga menjalanan khidmat pos. Setelah anda membayar harga produk dan duit pengeposan mengikut persetujuan, barang anda akan dipos. Anda hanya perlu menunggu di pintu rumah sahaja untuk menerima barang anda. Kebiasaan nya barang akan diterima oleh pelanggan dalam masa 1-2 hari bekerja.


KENAPA PERLU MEMILIH UNTUK MEMBELI DENGAN SAYA?


Kerana saya akan memberi penerangan cara pengambilan produk Shaklee dengan betul. Selain itu, saya akan memberikan tip pengambilan produk untuk kesan yang terbaik..

pengedar shaklee area kota masai
Pengedar Shaklee Bandar Pasir Gudang

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda..Terima kasih =)