nuffnang

Friday 9 May 2014

MENYESAL..MENYESAL JADI AHLI SHAKLEE

 

MENYESAL...MENYESAL..Kenapa baru sekarang??????????


 





Kenapa  saya kata menyesal jadi  ahli shaklee ni??


Menyesal kenape bukan 2 tahun lepas saya join jadi ahli Shaklee.. Kenapa bukan 2 tahun lepas saya guna produk shaklee ni. Dan kenapa sekarang baru saya tahu keberkesanan produk Shaklee  ni setelah menggunakan nya.

Kalau tak, tentu saya dah jadi MASTER SHAKLEE yang bergaji  puluhan ribu sebulan.. Tak yah nak kerja kerajaan lagi.. Cewahhh...  Angan-angan besar gituew... Tapi Nisah tetap bersyukur, sebab masih berpeluang bertemu dengan bisnez Shaklee ni dan berada dalam Group yang betul.. Masih ramai orang yang diluar sana, belum kenal produk dan bisnez Shaklee ni.

Jangan tak percaya.Bukan tipu, tapi benar. Dalam group kami, ramai yang dah jadi master dalam masa 2 tahun sahaja.. WOOOWW.. Best kan...  Ehhh.. Ehhhh betul ke??? Memang betul, bukan omong-omong kosong. Bisnez Shaklee ni, bukan seperti MLM yang lain, semua orang layak menjadi Master walaupun lambat mendaftar. Tiada tindas-menindas.  Yang penting mesti rajin dan komited. Pasti berjaya mencapai MASTER.. Nisah dah merasa bonus tiap-tiap bulan daripada Shaklee.. Anda bila lagi????

MENYESAL JIKA:
1) Hanya mendaftar sebagai ahli Shaklee,tapi tidak gunakan produk Shaklee.
2) Mendaftar sebagai ahli Shaklee pada Group yang salah
3)Mendapat Upline yang tidak membimbing anda.

Usah Risau, Group kami mempunyai Upline yang hebat-hebat. Sentiasa dibimbing dari semasa ke semasa. Hanyan melalui Group Facebook,  Whatsapp dan Telegram. Tak perlu meting sana-sini sehingga terpaksa tinggalkan anak dan suami.


Jangan tunggu lagi. Jom ubah kewangan anda daripada biasa kepada luar biasa. Boleh jadi kan side income atau tetap dengan bermodalkan RM65(pendaftran)+ Postage RM10 (SM)/ RM20(SS). Yang penting RAJIN, BERUSAHA dan KOMITED menjalankan Bisnez Shaklee..Jom daftar jadi ahli Shaklee sekarang supaya anda tak menyesal macam saya.






**Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit. Pembaca digalakkan untuk mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu jika mempunyai penyakit..
 ======================================================== 
UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN BOLEH HUBUNGI: 
W.NORHANISAH BT W.IBRAHIM (SID :1099244) 
CALL/SMS/ WHATSPP: 0137598069
 FB PAGE: Jom Sihat dan Bertenaga
 FB: Hanisah Ibrahim
 =======================================================

1 comment:

  1. betul tuh...kalau xdpt bimbingan dan perlu buat semua sorg2...mmg akan rase menyesal join shaklee...

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen anda..Terima kasih =)