nuffnang

Friday 2 May 2014

MEALSHAKES

 

 ASSALAMUALAIKUM..


        Apa khabar semua hari ni. Rasanye masih de yang  tengah bercuti di kampung kan.. Al maklum la semalam cuti.. Hari ni ambil cuti 1 hari..leh balik kg lame skit.. Nisah je tak dapat nak balik kampung.. Husband keje.. Tunggu cuti sekolah la baru balik.. Bercerita balik kampung ni, ada anak-anak yang sukar untuk makan. Dia orang sibuk nak main dengan sepupu-sepupunya sehingga terleka. Pening kepala ibunye memikirkan anak yang tak mahu makan. Hari ni,  Nisah nak cadangkan ibu-ibu yang mempunyai masalah anak kurang selera makan. Jom cuba MEALSHAKES SHAKLEE yang membekalkan banyak nutrisi baik.


 

APA ITU MEALSHAKES??


          Mealshakes ialah makanan segera yang baik untuk kanak-kanak dengan pilihan kandungan nya rendah lemak dan rendah glisemik. Mealshakes menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian.


        Mealshakes diperbuat daripada bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin(sejenis susu) dan lain-lain. Lactalbumin  adalah bahan yang tebaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat kanak-kanak hingga ke orang dewasa.


SESUAI UNTUK:



1. Kanak-kanak 1 tahun ke atas
2. Pelajar
3. Ibu mengandung
4. Para atlet
5. Pengamal sayuran (vegetarian)
6. Orang sakit
7. Orang yang sibuk bekerja
8. Orang yang selalu ambil makan segera.



 MANFAAT UTAMA


1. Nutrisi Lengkap

Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat perlu boleh menyukarkan kadar penyerapan vitamin dan mineral dalam tubuh kita. Ia juga mengandungi soya lechitin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.


2. Membekalkan Nutrien Kepada Sel- Sel

Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yng membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ-organ , darah, sel-sel imunisasi dan lain-lain.

3. Untuk Pembesaran

Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan Magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.

4. Anti- Oksidan


Mengandungi vitamin A, C, E dan Selenum yang merupakan agen anti oksidan yang bertindak melawan jangkitandan melambatkan proses penuaan.

5. Mengembalikan Seri Wajah

Mengandungi lengkap vitamin B- Compleks, Zat Besi, Cooper yang cukup untuk membina sel darah merah yang sihat, sekali gus memberikan komplekasi wajah/ kulit yang lebih cantik.

6. Detoxsifikasi

Kaya dengan serat larut untuk membantu menyingkirkan lemak berlebihan dan sisa buangan daripada perut dan usus.

.





**Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati, atau mencegah sebarang penyakit. Pembaca digalakkan untuk mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu jika mempunyai penyakit..
 ======================================================== 
UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN BOLEH HUBUNGI:
 W.NORHANISAH BT W.IBRAHIM (SID :1099244) 
CALL/SMS/ WHATSPP: 0137598069
 FB PAGE: Jom Sihat dan Bertenaga
 FB: Hanisah Ibrahim
 =======================================================

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda..Terima kasih =)