nuffnang

Wednesday 12 March 2014

Cara pengambilan Set Kurus Shaklee

Assalamualaikum semua..

     Hari ni terpanggil nak tulis cara pengambilan yang betul set kurus nih.. Bila de customer yang tanye cara makan lechitin dan alfalfa.. Ada yang tanye mkn brape kali? Makan brape biji? Boleh makan skali gus ke? Macam2 soalan lagi yang timbul..

      Alhamdulillah.. Time kasih dengan soalan-soalan yang diajukan oleh customer semua. Semua soalan tu bagus di tanye.. Kalau x nnti, kita tak dapat hasil yang  diinginkan. Bila tersalah makan dan tak bagi kesan seperti yang diwar-war kan.. Mula la salah kan supplement yang di ambil. Padahal salah cara pengambilan nye..

   Jom kita lihat pengambilan LECHITIN. Untuk kesan yang lebih optimum.. Seeloknya lechitin di ambil betul2 sebelum makan.. Ambil 2 kali sehari. Paling penting jarakkan pengambilan Lechitin dan Alfalfa lebih kurang 2 jam. Tak boleh makan skali ngan Alfalfa. Cadangan pengambilan:

♥Makan 3 biji sebelum makan tengahari
♥Makan 3 biji sebelum makan malam

      Untuk ALFALFA COMPLEX lak.. Boleh mulakan dengan 4 biji sehari dulu bagi pengguna baru.. Jangan terus ambil 10 biji sehari. Untuk elakkan badan anda terkejut.. Alalfa tak boleh di ambil lebih daripada 10 biji sehari..Cadangan pengambilan:

♥2-4 biji selepas makan tengahari
♥2-4 biji selepas makan malam.

*p/s- Jangan ambil Alfalfa bersama Vitamin E. Alfalfa akan menggangu penyerapan Vitamin E menyebabkan kesan nye terbantut..

Jom order sekarang.
PM- 0137598069- Nisah
Fb page : Jom Sihat dan Bertenaga.

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda..Terima kasih =)