nuffnang

Monday 10 February 2014

Cara nk kuruskan badan dengan SET KURUS SHAKLEE

 

Assalamualaikum semua..
        Setiap individu impikan tubuh badan yang kurus dan sihat kan.. Bukan pe..Bila tubuh sihat ni, kita senang nk buat aktiviti, senang nk beribadah. Nisah pun nak tubuh kurus dan sihat. Bila dah bersalin nih..berat dan makin bertambah. Nisah nak kongsikan produk Shaklee yang Nisah amalkan sekarang iaitu Set Kurus Shaklee. Set Kurus Shaklee ini dihasilkan daripada vitamin semulajadi. Ia nya 100% halal dan 100% bahan organik. Senang hati la skit kan bila kita dah tahu produk Shaklee ni halal. Ianya SELAMAT dan BERKESAN. Ibu menyusu juga boleh ambil Set Kurus Shaklee ini. Produk Shaklee tidak memberi kesan buruk kepada bayi. Lega hati ibu-ibu di luar sana kan. Masih ada harapan nk kurus..
JOM kita lihat konsep Kurus Shaklee nih.. Konsep Kurus Shaklee ni ada tiga komponen.

1.Bakar(Lechitin/Omega Guard)

★Lecithin atau Omega berfungsi sebagai pemecah dan pembakar lemak yang berlebihan di dalam badan.

2.Buang(Herblax/ Alfalfa)

★Herblax atau Alfalfa pula berfungsi sebagai membuang lemak dan toksin dalam badan. Ia merupakan medium pengangkutan untuk membawa keluar daripada badan.

3.Bina(Cinch/Esp)

★Cinch atau Esp pula berfungsi membina otot untuk mengelakkan kulit menggelebeh dan pembekal tenaga
** Bagi ibu menyusu, disarankan ambil ESP (Energizing Soy Protein) dan bukan Cinch Shake sebab kalori cinch sangat rendah dan dikhuatiri membantutkan pertumbuhan bayi.

    Setiap individu digalakkan ambil kesemua produk sebab ia akan menghasilkan kesan yang optimum - iaitu Kurus dengan Sihat.Jika anda kurang bajet, boleh mulakan dengan Lechitin+Herblax atau Lechitin+ Alfalfa. Agen yang penting dalam Set Kurus Shaklee nih ialah Agen Bakar dan Buang. Selepas berat badan mula turun, boleh tambah lagi produk untuk melengkapkan set ini.

 
SET KURUS (BAJET) 


 
SET KURUS (LENGKAP) 


 

JOM ORDER SEKARANG SET KURUS SHAKLEE
Untuk maklumat lanjut:
Sms/Whatsapp:0137598069
Fb page:Jom Sihat dan Bertenaga
Fb: Hanisah Ibrahim

~w.norhanisah♥0137598069~

No comments:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda..Terima kasih =)